Friday, 2 December 2011

Gambar anda dibogelkan !!? dunia2...

haa...semakin pelik aku dengan dunia nih...semakin canggih  semakin tidak selamat rasanye..macam2 orang boleh buat sekarang..semua dihujung jari je...seram pulak pagi tadi bile tetibe terjumpa 1 atikal nih...tak tau nak cakap cane dah...so tengok la sendiri...
apa perasaan korang kalo kena mcm pempuan nih kena?
tengok la...dieorang (si editor2 yang power) tuh boleh bogelkan kite sertamerta jek...ehh!!  silap2.. bogelkan pic kite larh..hahahahaha macam2 software boleh gune and senang la tuh dieorg nk dapat tinggal download jerk..budak tahun 1 pon da pandai gune..sume tuh jangan pelik la dunia da moden.
sekarang ni dala senang nak kenakan orang..kalau org dulu2 takot nak bg pic kat orang sesuka hati..kononye takot kena santet la ape la..tapi sekarang da senang..tinggal login jer facebook(sebagai contoh) pastuh cari name orang yang kite nak..pastuh download la pic2 yang dikehendaki...
orang sekarang nih da tak gune santet dah kalo nak kenakan orang..Tok bomoh pon da banyak yang bersara yerla da xboleh nak cari makan lagi la...tapi ade gak tok bomoh yang pergi ambil kursus edit gambar..yerla bisnes tuh lg maju kot sekarang..so korang jangan terkejot pulak bile terserempak ngan orang yang bertangkal berbaju hitam time g ambil kursus tuh..hahahahahahaha mane la taukan..zaman moden...

so kat sini aku nak ingatkan  janganlah upload gambar dekat facebook atau mana-mana laman sosial dengan gambar penuh seperti gambar diatas. Ambillah gambar dari atas dada dan ke atas. n jangan pakai baju putih coz korang akan memudahkan editoruntuk edit gambar korang jadi hottt...!!


Sekian buat mereka yang suka upload gambar sendiri ke facebook.termasukalah aku..jangan tak percaya kalo korang tengok FACEBOOK AKU ade lebih dari 50 album tau kesemuanya..aku nih gila ambil gambar kalau pegi mane2 mesti nak ambil gambar pastuh dengan segera aku upload..hahaha
so sekarang  Kalau ada cepat2 la delete sebelum terjadi macam gambar diatas.
aku just nasihatkan jer...terpulang korang nak ikot ke tak..coz aku sendiri pon lomah nak cek album aku satu satu tuh ha..hehehe ape pon LU PIKIRLAH SENDIRI.. =)






No comments:

Post a Comment

hye! sila tinggalkan comment anda disini Terima Kasih !