Monday 5 May 2014

Projek membuat Props Photobooth untuk majlis K.lynn..yeay!!

Assalamualaikum...

In shaa Allah..bulan 9 ni kak lynn a.k.a ucu kepada #esyaDakTonet nak kawen dah.
dan aku telah diberi mandat untuk membuat Props  untuk Photobooth majlis perkahwinan kak lynn tu nanti.. sempena poli tengah cuti sem 2 bualan bulan ni..kerja pun tak banyak.

 so aku pon mula la gigih mencari seberapa banyak bahan yang boleh aku jadikan props..
nanti takde la bila dah tiba masanya aku kelam kabut nak buat kan..
Tak pon buat je terus masa ni kan..terlanjur ada masa ni, lagipun Props ni bukan basi pon..
lain la macam 2 ketul big apple yang aku dah telan masa lunch tadi. kalau tak habiskan nanti dia basi dah membazirka..hihi
haaa dengan lagi satu aku ke buat guestbook atau dalam bahasa melayunya buku tetamu.. 

okeh..hasil dari menyelam ke dalam lautan google ada la bahan-bahan yang aku dapat..








okeh la ni kan dari takda..
Guestbooth pulak nanti aku kan fikirkan macam mana..tapi kena tunggu la idea aku tu turun dari langit dulu.
doakan aku berjayalah eh untuk menyambut mandat yang k.lynn dah bagi kat aku ni..
hahahaha
SEKIAN



No comments:

Post a Comment

hye! sila tinggalkan comment anda disini Terima Kasih !