Wednesday, 23 April 2014

eh? bersarang dah belog saya !


assalamualaikum..
alhamdulilah.. berjaya juga hupdate belog untuk tahun ni..
walaupun dah nak masuk bulan 5dah  pon..yang aku baru terkial kial nak menghupdate belog yang pertama untuk tahun ni..hahahahaha
gila bz kan aku ni...
yela Ahad-Khamis kerja..
Jumaat - Sabtu kem..
SMK Kota Masai.

Masak Rangsum Tempur.
Awal tahun memang kami Dencons Consultant agak bz dengan kem. Boleh dikatakan setiap hujung minggu je memang berkampung la kami dekat Pusat Latihan SAJH tu..
kalau ada kem kami akan buat latihan dengan otai otai jurulatih.. menambahkan ilmu la katanya..hahahaa
Tapi tipu la kan kalau setiap minggu minggu asik berkampung dekat SAJH tu..
bila free tanpa Kem dan latihan.. Time tulah masa nak bawak si #esyaDakTonet tu berjalan mensyedik sambil berselfieeee hahahaha




#esyaDakTonet

#selfieeee
with esya and abam zairy

bajet besar budak tonet ni...haha


 1, 2, 3 gedebushhhhhh!!!!!
haaaa... konon katanya nak bawak esya berjalan..padahal  cik adik, om pawang, ibu dia and abang ngah pulak yang semangat terlampau..hahahaha
nampak tak sangat bz aku ni..hahahaha
haaa lagi satu yang membuatkan aku bz ialah
Celcom 1Malaysia 
hahahaha
nampak tak aku dah jadi Ahli Perniagaan..walaupun meniaga sim kecil kecilan..
hahaha

ok nampak tak bertambahkan kesibukkan aku..
-berkerja
-fasilitator
-Mak cik kepada #esyaDakTonet
-business
hehehe

ok lah...
akhir kata!
" saya seorang yang sibuk!! "

^___^