Wednesday, 30 November 2011

Puisi Zahiril buat isterinya menangis...so sweett..haha jiwang siot aku...


“Aku pasti punya masalah tiap kali ingin menulis puisi buatmu.
Entah kenapa, kuasa cintamu lebih hebat dari kata-kata yang akan terkeluarkan.
Saat itu langsung aku setuju yang dirimu satu.
Dan hari ini kau telah menjadi isteriku.
Ampunkan aku kalau aku pernah berkasar, Ampunkan aku kalau aku pernah mengherdik,
Ampunkan aku kalau aku pernah menjerit, Ampunkan aku kalau aku pernah terpekik, melolong,
Isteriku, percayalah sebabnya ialah kasih dan cinta.
Akan ku jaga kau seperti ku jaga diriku sendiri, Memang hidup itu tidak pernah ada jaminan keselamatan,
Bahaya, ancaman di mana-mana. Tapi selagi kau dalam dakapanku,
Aku berjanji akan menjagamu. Setiap saat dan waktu,
Setiap siang dan malam, Setiap guruh dan hujan,
Setiap panas dan terik. Setiap nafasku.
Aku sering menadah telapak tangan dan memohon pada Tuhan agar kau, bukan sahaja menjadi isteriku tetapi menjadi isteri yang disayangi Allah Ta’ala.
Isteriku, Selamat datang ke hidupku,
Selamat menjadi isteriku, Selamat menjadi ibu pada anak-anakku kelak,
Selamat menjadi menantu ibu bapaku, Selamat menjadi adik dan kakak pada adik-beradikku.
Selamat menjadi keluargaku, Selamat menjadi pelengkap hidupku.
Selamat menjadi separuh dari aku.”
wahh..sweetkan...mesti bahagia shera saat tuh..agak2 dapat tak aku rase  macam mana yang shera rase tuh..hahaha tak paya la nk berangan cik.EHA oit....hahaha
ehh korang tau tak En.Zahiril tuh??Pn.SHERA?? kenal tak???
tak kenal meh aq kenalkan...heee~
shera ayob dan zahiril adzim
ha...mesti da kenalkan...sorang popular dalam cite juvana yg lagi sorang popular dalam filem karak...same cantik sama padan..hehe



pic masa dieorang tunang


kawen sudah..alhamdulilah..hehe

Saturday, 26 November 2011

mandi manda =)

STARHILL
ha....setelah 22 tahun hidop kt jb nih akhirnye jejak jgk kt strahill tuh...bak kate budak opis...sunway lagoon,gambang, n wonderland semua da g tp starhill yg sekangkang kera tuh pon xpenah g..hahaha lawak2....tuh belum lg cakap, belum penah g air terjun kota tinggi mesti dieorg gelak golek2...hahaha
starhill nih biase2 jerk kot..kalo budak kecik myb best GILER kot bg dieorg..ape2 pon jom layan gambar jer la...
Layannn.....
muke2 1st time nk g starhill kempas..haha




c.mat nih pon 1st time gak..haha




aus pon 1st time kot g starhill haha

boSS!!























Tuesday, 22 November 2011

gelagat TEMULAK.....




TENGOK..CAM PANDAI JE DIE..HAHAHA
bile buka lappy jerk...mula la c temulak nih beraksi sebok naek atas lappy nih then kacau...xhabis2... last2 bukakan la video kegemaran die tuh..ape lagi la kann....terus duduk n fokus la menonton...huh sabor jerk la....







Hahaha susah jgk kalo ade kuceng moden nih..hahahaha..



i ♥ TEMULAK



Monday, 21 November 2011

c meOw saya yang bijak!! ♥♥♥



Ha..kali nih saya nak perkenalkan c chenta hati saya yang sangat bijak!! chomel!! nakal!! musyuk!! muncetss!! kuat tido!! dan sebagainyer lah..semua ade kat dia..
name dia TEMULAK ''Lu Langsi Lu Mati!!!  hahaha!! dia lahir 29 Ramadhan 1432h wahh...bulan islam weyh..dia nih anak kepada c ULING...

uling sarat mengandungkan c TEMULAK n ET
ha...Temulak ada 3beradik sebenarnye...tapi sekor da mati mase lahir..Et pulak baru jerk mati..tak tau apa puncanya bangun2 pagi tengok die da nazak dalam sangkar..hummmm =(

Et
cian Temulak dia dah takde kawan nak maen2 kat langsir tuh..maen lompat2 la..kejar2 lar..men golek2 same2.. :(
TEMULAK nih ade hobby jugak taw...
Haaa!! tu dia fokus layan fb taw!

haha comelkan??

selain fb nih la hobi dia

haha comell
ET..

ET SUKA CURI DOMO SAYA


ADOII KUKU DIA


 ♥ DOMO
ha!! tu dia...pecaye ker xpecaya??hahaha......

i ♥ TEMULAK...



Saturday, 19 November 2011

Alhamdulilah.....

syukur...setelah terpaksa menyepikan diri beberapa hari,minggu,or bulan dari meng"update" blog nih..hope lepas nih lappy kesayangan hamba nih x mogok lagi....