Tuesday, 1 November 2011

BORING!!

hmm.....nampaknyer saya da tak boleh nak aktif berBELONG berFB..berGOOGLE n BER...BER..BERRR la....nak buat macam mane lappy terchenta da KOMA..tak tau bile boleh anta die g wad kecemasan...ape pon tak boleh...da lah kos perubtan kamo tuh mahal...habis t gaji sebulan saya tau..ngan nak bayar c biru saya tuh lg...huh!! pastu ramai org cakap kalo da kamo kne penyakit koma a.k.a Mother Bord rosak baik beli baru jer...ha?? nk beli yg baru tak de lebihan wang la plak...so kamo KOMA la dulu puas2 yer...hmmm... sedih....nk on9 skg kne g cc or menumpang on9 kt Lappy or Pc org jer....sabor jerkla kan...
nak wat cane da nasib badan...
so kepada sesiapa yang ade lebihan wang boleh la derma kat lappy saya yg tengah KOMA tuh..hahahaha

2 comments:

  1. haah la wak...memang pun kalo motherboad rosak, better beli baru je....sama cam laptop saya dulu....sayang...tapi nak wat cemana kan...erm

    ReplyDelete

hye! sila tinggalkan comment anda disini Terima Kasih !