Tuesday, 6 December 2011

Pendaftaran Pelajar Baru vs Pengisytiharan Politeknik Ibrahim Sultan

assalamualaikum...
letih ! baru je balik dari keja, penat giler hari ni..penat g makan MCD!! hahaha
tapi minggu nih minggu yang amat memenatkan..memag sabtu ahad pon bantai keje je.. nak sambut pelajar2 baru la katekan..macam2 nak kena sediakan..pendek kata semua orang yang ade dalam PJB aka PIS nih sume bz ngan tugas masing2...macam2 yang dieorng renovate...jalan tuh la jalan nih la..cafe la..kantin la..bangunan tu la bangunan ni la..sampaikan tandas pon kena renovate..huh!! nama n logo poly pon da berubah.POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN...wahh..berubah da wajah poly nih..hahaha HA!! jangan salah faham pula..renovation2 yang dieorg buat nih bukan utk pelajar2 baru ok..semua pembaharuan tu untuk meraikan kedatangan

 D.Y.M.M SULTAN IBRAHIM IBNI ALMARHUM SULTAN ISKANDAR
SULTAN DAN YANG DIPERTUAN BAGI NEGERI DAN JAJAHAN TAKLUK JOHOR DARUL TA'ZIM 

bagi merasmikan nama baru poly nih..wahhh untung la pelajar2 baru sem nih..dapat poly yang serba baru..nama baru logo baru...seba serbi baru...hehe
ape pon aku kena kumpol tenaga banyak2 utk didermakan masa hari pendaftaran tuh nanti..
huh..dengar pon da lomah lutut den ni ha...penat tu nanti...
meriah betul kantin dengan logo baru..PIS yoooo!!!

No comments:

Post a Comment

hye! sila tinggalkan comment anda disini Terima Kasih !