Tuesday, 26 February 2013

Fafa Topedo dan Incik Ti

25feb13
3:26am


mateku
segar bugar..

ni sume keje c ank buah yg mulot mcm murai a.k.a Fafa TOPEDO lah ni..

Tengah sedap2 baring kt katil ngn melayan mate yg da layu tetibe mcm rase ade benda kt bwh bdn.. 

dok rabe merabe..
skali terpegang !! 
sejukk.. lembik..

mak datokkkkk tikuss!!!!

grrrr ini budak mmg nk kene nih! !
huh.. 
nasib baik tikus getah je..tekojut makk.. 
dala gune tikus getah cik adek die nih jugak.. 
nih mesti kes nk balas dendam kan..

-PETANG-
saje je bongkar2 barang2 lame mase zaman belajar terjumpe lak c incik ti getah tu..
ape lagi idea jahat bermula la..
dengan bangganye g selitkan incik tikus tu kt celah2 baju c Fafa Topedo tu..
hahahahahaa

merenk..

buat tak tau dengan muke tak bersalah.. ngeeee..

-SENJA-
dgn gayanya Fafa topedo lari kuar dr bilik..begitu pantas!

urut2 dada..
muke cuak!

masuk blik balik..
pastu kua bawak incik ti...

"ee..siot r cik adek nih.. tekejut kite. ingtkan ape la. . "

yg cik adek die ni da gelak mcm nk pitam..hahahahahaha..

puas..

tumbul lg otak merenk.. suruh c Fafa topedo tu dengki kakak die pulak..
still gune idea asal.. celah2 susunan baju..

hahahaha

-SEBELUM PEGI POLI-
menjengah incik ti yg masih setia menunggu mangsanya.. 

senyumm... :) hihi..

rupa rupanye senyuman memakan diri..hadehh..

dengan bangganya Fafa topedo belot!!

grrr.. 



haih ape la nasib badan terkena dengan tikus getah sendiri..

| sabar |
"ko jugak yg mulekan saleha oii " 
^___^