Monday, 5 March 2012

ikhlas terima seadanya..

Assalamualaikum..
Mmm tetibe je malam ni emosi terganggu..entah la..sangat-sangat terase..
Hati tisu lak..
Kadang2 rase macam tak dihargai langsung..
Rase macam terhegeh hegeh pulak..
Sedangkan pada hakikatnye orang langsung tak fikir ape2 pasal diri aku ni..
aku memang bukan seorang wanita yg cukup sempurna yg menjadi idaman setiap lelaki..tapi aku da cuba untuk jadi yg terbaik..
aku tak akan menjadi org lain utk membuatkan lelaki tertarik pd aku..
aku bukan serorang wanita cantik, yg slim putih gebu yg menjadi idaman lelaki..tetapi aku adalah aku,makhluk
ALLAH yg telah dilahirkan cukup sifat lengkap berpancaindera..
Aku bukan wanita yg lemah lembut yg manja..tp aku adalah aku..aku tak akn tunjukan kelembutan,kemanjaan aku utk membuat org tertarik pd aku..
Buat ape nk menjadi org lain utk dptkn ape yg kite mahukan??
Jika seseorang tu ikhlas mahukn kita mesti die akan terima kita seadanye..terima kekurangan dan kelebihan kite seadanye..tetapi ade lg ke org2 yg mcm tu kan?
Yg betol2 ikhlas dr hatinye..
Org sekarang lebih pentingkan rupa dan harta..itu la yg selalu aku lihat disekeliling aku..
Hope akan ade insan yg cukup ikhlas terima aku seadanye..Terima kelebihan dan kekurangan aku seadanya....
SEKIAN..

No comments:

Post a Comment

hye! sila tinggalkan comment anda disini Terima Kasih !