Wednesday 9 May 2012

akhirnya.....KOSONG :)


Assaamualaikum...

akhirnye...setelah penat menahan rase..jiwa kacau..tertanye tanye..menunggu sesuatu yang tak pasti...dah macam main tarik tali mase zaman sekolah2 dulu...hehehehe :')

akhirnye semua tuh hilang !! jiwa semakin TENANG....KOSONG...LAPANG...
biar pun kadang2 kenangan tuh bermain2 difikiran...
tipu la kalau semua tuh aku boleh lupakan dalam mase 1 hari...biar pun hari nih dah 
20HARI 
semua tuh dah berakhir...kali nih aku nekad..tak nak lg mengharap....xnk lagi menunggu benda yg tak pasti...biar la die dgn hidup die..dgn permainan yg die buat sendiri...cukup la 6 tahun nih hidup aku untuk die..sekarang nih aku BEBAS (cehh ayat cam org becerai talak 3 lak..hahaha meroyann...) kalau boleh aku nak sangat lupekan semuanya..lupekan sepanjang 6  tahun nih...kosongkan fikiran aku nih...lupakan semua pasal dia...NAMA die sekali pon!! bukan aku benci...tp aku tak nak lemah bile ingat semua tuh..taknak lg mengharap semua tuh...kalau la ade kedai fomat otak mmg aku la salah seorang pelangganye...biar pon kosnye melebihi kemampuan aku ( harap2 naek gaji la lepas pengummuman 1 mei nih..hehehe ) hmmm..tp semua tuh 
TAK MUNGKIN ade kn??
 ape pun aku kne 
semangat....semangat..semangat..dan SEMANGAT!!!! 
jalan hidup aku masih panjang...setiap manusia ALLAH jadikan berpasang pasangan...JODOH semua ditanganNYA....cepat atau lambat juga ditanganNYA...ape pun 
sabar..sabar..sabar..dan SABAR...  :)

hope 1 hari nanti aku akan jumpa 
Mr Right  
yang Penyabar..sebab aku nih PANAS BARAN hehehehehehe


Jomm layan lagu nih.... :)




No comments:

Post a Comment

hye! sila tinggalkan comment anda disini Terima Kasih !