Monday, 20 May 2013

ADAKAH SPONGEBOB MENGGANGGU KEMATANGAN DIRI ANDA??




suatu senja nan merah..

fafa : angah , si peah tu couple dengan si leman mok eh?

angah : a'ah kenapa? biar la..

potpetpotpet..leman tuh dah 22.. peah tuh baru 15 ...potpetpotpet...bla bal bla...

_pause_

cik adik : haih... takda orang lain ke si leman tu nak couple..dengan budak bawah umur juga..apa la..

angah : ala si leman mok tuh perangai macam budak2 la..

cik adik : tula kalau da perangai macam budak2 selera pon yg budak2...tengok macam cik adik ni...matang je...SERIUS..muka pon ketat je.

* senyum senyum kambeng..* 
-cover-

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
 gelak jahat terlepas juga..

"HUH... MATANG APE..KALAU DAH PETANG2 SEBOK TENGOK SPONGEBOB..
MATANG LA SANGAT!!!"
 zassssss!!!
terkena jelingan tajam dari si uda..
hooo???
semua mata pandang kesatu arah..

 #afH#*H@$^%#


adeeeehhhh.... KUAJAQQQQQQQQQ....

hey !! tak semestinya orang yang tengok spongebob tu perangai macam budak2 tau.. 

Buat muka serius sambil mengembangkan hidung..

#cover malu weh..


nota kakai:

angah adalah abang kepada si uda,
uda dalah abang kepada si fafa,
manakala fafa adalah adik kepada uda dan angah,
cik adik pula adalah sang pencerita,beliau juga seorang makcik yang sangat MATANG dan serius kepada mereka yang diatas ini TITIK 

INI FAKTA DAN AUTA :p


No comments:

Post a Comment

hye! sila tinggalkan comment anda disini Terima Kasih !