Saturday, 30 November 2013

setelah sekian lama..

assalamualaikum..
hyep.. hyep..korang
setelah sekian lama tak hupdate belog yang tak berapa nak hot meletup kebaabom ni..
tetibe terasa..tercuba..terindu..ter ter la..
pokoknya TER..
nak hupdate belog ni..
bukan apa saja jek nak buat satu entry sebelum masuk tahun baru ni kan..
mane tau tak sempat nak hupdate lagi kan..
al maklom la aku ni bz mengalahkan bini PM tuu...
hahahaha

so ada la jugak luahan rasa yang tak berapa nak terluah nih..hahaha
 just 1 jer yg memang nak luahkan..memang aku nak luahkan dari hati aku tau..dari lubuk hati aku yang paling dalam..hahaha kan dah terpuitis mak tis..hahaha

AKU RINDU AKU YANG DULU
AKU RINDU HIDUP AKU DULU


dalam erti kata lain..


AKU RINDU..
MAK
AYAH
RUMAH AKU
KAMPUNG AKU.


ok dah.
itu je..
okbye!


No comments:

Post a Comment

hye! sila tinggalkan comment anda disini Terima Kasih !